🍀🌷🌺🌸@bo313ok🍀🌺🌸


.
کتاب:#زنی_در_جزیره_ای_گمنام
نویسنده:#زهرا_زواریان
#انتشارات_قدیانی

خلاصه کتاب: جسد زنی بعد از هزاران سال پیدا میشود .یک جسد تر و تازه همراه تعدادی لوح به زبان باستانی .برای تحقیقات گروهی از بهترین های دنیا اعزام میشوند....


بریده ی کتاب:

 پرسید:شما گریه میکردید،چرا؟

گفتم:بعضی احساس ها قابل بیان نیستند.به اندازه کافی گویا هستند.

گفت:هیچ دلیل برای گریه کردنتان ندارید؟

مکثی کردم و گفتم:وقتی عزیزتان را به خاک می سپارید چه حسی داری؟

گفت:او عزیز شما نبود.نه خواهرتان بود،نه مادرتان،...نه حتی انسانی متعلق به زمان شما.او هزاره ها پیش زندگی میکرده..

سرم را پایین انداختم و گفتم:اگر نسبتی نداشت اشک نمی ریختم...


پ ن :اصلا فوق العاده را از روی این کتاب ساخته اند.قرار بود فقط ده صفحه از کتاب را بخوانم اما یک ضرب تا صفحه ی آخر رفتم.بعد از خواندنش احساس بی وصفی داشتم چیزی شبیه ...نمیدانم احساس عجیبی بود .یک عجیب خیلی خیلی خوب.این کتاب را خیلی دوست:)

#با_ارزش_تر_از_این_حرف_هاست
#هللیویاه

🍀🌹کتابِ خوبْ خوانی
 میعادگاه فرهیختگان🍀🌹
https://telegram.me/joinchat/DDKnSz7ajOmxAF-tZYUEzw