کتاب: #بیوتن
نویسنده: #رضا_امیرخانی
#نشر_علم

بیوتن داستان مردی است که خیلی تنها میشود،مردی جامانده که همه ی آنچه را که بوده می هِلد و  سعی میکند یک اِمریکن سیتیزنِ مدرنِ درست و حسابی شود..


ورقی از کتاب:
خمینی به ما یاد داد که وسط جنگ ، هر روز صبح بلند شویم و دستمان را بگیریم به زانوی خودمان و بگوییم یا علی ... بگوییم یا خدا ... بعد رسیدیم به جایی که صبح به صبح بایستی می گفتیم یا دولت ... توی امریکا صبح به صبح می گویند یا خودم! من فکر می کردم ، یا خودم ، بهتر باشد از یا دولت! یا خودم را یک جورهایی می شد تبدیلش کرد به یا علی . اما یا دولت با هیچ سریشی نمی چسبد به یا علی ...

پ ن :اِرمیای ارمیا مال زمانِ جنگ بود و مردان خدا،
اِرمیای بی وطن خودِ خود ماهاست بی سانسور و حذفیات.

پ ن 2:تسلط نویسنده به زبان های عربی و انگلیسی و فارسی ،نثر بانمکی رو رقم زده که کمتر دیده ایم.
#آلبالا_لیل_والا

پ ن 3:#وقتی_کتابت_بال_درمیاره :) خلاصه که این کتاب را #دوست !

و آن هنگام که خلاقیت فوران میکنه👍😂